Magazín agentúry Marketinger so svojským pohľadom na svet reklamy a marketingu.
Aj marketing má svoju odvrátenú stránku. Čím lepšie jej porozumieme, tým imúnnejší sa voči nej staneme.
Príručka obchodníka v postsocialistickej krajine
Mamarketing: Ako som sa komunikačne mýlila, kým sa zo mňa nestala mama
Od Ježiša po Coca Colu: Ako vybudovať dlhodobú a konzistentnú značku?
To najdôležitejšie, čo som sa naučil počas piatich rokov na pozícii account manager
Užitočné témy, pri ktorých opäť treba zdôrazniť dôležitú vec, či skôr slovné spojenie. Spojenie síl.
Nič cennejšie než čas nemáme. Preto si treba dobre rozmyslieť, komu a za akú protihodnotu ho venujete.
Pri množstve publikovaného obsahu si každý musí uvedomovať plnú zodpovednosť za to, čo od nás vychádza do sveta.
V Marketingeri pracujeme na projektoch roky, vytrvalo, dôsledne a výsledky sa často dostavia až po dlhšom čase.
Každý jeden článok, ktorý si prečítate na magazíne Free Times, je jedinečný ako autor sám. Nenapodobiteľný originál.
Chápeme , že marketingová automatizácia je pre mnohých stále abstraktný pojem. Aj preto sme sa o nej viac rozpísali.
Toto vydanie sme dali dokopy doma v papučiach, keďže sme sa, podobne ako mnohí ďalší, ocitli na home officoch.
Každá cesta za úspechom, splnenou víziou a dosiahnutým cieľom je sprevádzaná omylmi, ktoré občas dokážu poriadne podlomiť kolená.
Februárové vydanie magazínu Free Times sa nesie v téme nových začiatkov a nových skúseností.
Obzrieť sa na cestu, ktorú sme prekonali, nás naplnilo dobrými pocitmi. A aj tentoraz ich chceme zdieľať s vami.
Niektoré veci sú skvelé sami o sebe, niektoré sú o to lepšie, keď sa spoja. Podobne to cítime aj u nás v agentúre.
Hoci november nepatrí k najobľúbenejším mesiacom, nepodliehame depkám z počasia, ale snažíme sa z neho vyťažiť to najlepšie.