08/2020

Ako lepšie písať, publikovať a zdieľať obsah

Zodpovednosť. To je slovo, s ktorým tvoríme každý deň.

Pri množstve publikovaného obsahu – od webov, blogov, kampaní, bannerov – si totiž každý z nás musí uvedomovať plnú zodpovednosť za to, čo od nás vychádza do sveta.

Chceme na ňom predsa zanechať kus kvalitnej roboty.

Preto sme sa rozhodli zapĺňať internety peknými a dobrými vecami. A hoci naším málom nedokážeme prebiť to kvantum zlého, čo už koluje online, začať niekde treba. Začať u seba.

Tento mesiac preto posúvame našu misiu cez Free Times k vám. A keďže veríme, že morálne hodnoty zdieľame spoločne, poďme sa rozprávať aj o lepšej forme a efektívnejšom zdieľaní obsahu.

Kika po čase opäť prispela článkom o svojej srdcovej téme – o písaní. V jej texte, v ktorom poukazuje na rozdiely medzi profesionálnym copywriterom a amatérom, upozorňuje na prehliadané neduhy v tejto profesii.

Michal sa zase v článku dotkol tvorby blogov a online magazínov z hľadiska UX. S jeho jednoduchými odporúčaniami (a vaším hodnotným obsahom) dokážete premeniť čítanie na zážitok.

A čo na záver? Ako inak – distribúcia. O tej viac napísal Erik, ktorý vo svojom texte rozoberá metódy lepšieho cielenia príspevkov na Facebooku a Instagrame.

Prajeme vám teda, aby ste na internetoch nachádzali najmä dobrý obsah. A dúfame, že vám dáme dôvod, aby ste doň zaradili aj ten náš.