Magazín agentúry Marketinger so svojským pohľadom na svet reklamy a marketingu.
Aj marketing má svoju odvrátenú stránku. Čím lepšie jej porozumieme, tým imúnnejší sa voči nej staneme.
Príručka obchodníka v postsocialistickej krajine
Mamarketing: Ako som sa komunikačne mýlila, kým sa zo mňa nestala mama
Od Ježiša po Coca Colu: Ako vybudovať dlhodobú a konzistentnú značku?
To najdôležitejšie, čo som sa naučil počas piatich rokov na pozícii account manager
Už vieme, že naša existencia a sloboda nie sú samozrejmosť. O to viac preto vnímajme všetko to pekné a inšpiratívne navôkol.
O koľko ľahšie by sa nám kráčalo životom, keby sme zmeny prijímali s takou ľahkosťou ako výmenu starého roka za nový?
V októbrovom vydaní vám znova trochu poodhalíme neviditeľné, no zásadné súčasti našej roboty.
I keď aj u nás sem-tam vládnu termíny a náročné úlohy, snažíme sa obzrieť za seba vždy, keď sa dá.
Rovnako ako médiá a známe osobnosti, i my máme vplyv na to, ako vyzerá naša spoločnosť. Je fajn si túto zodpovednosť pripomenúť.
Hovorme o jazykoch zo slov a z kódov, s ktorými dokážeme aj tie najšialenejšie myšlienky a vízie pretaviť do digitálnej reality.
Nazdávame sa, že viac klientov nám prinesie viac peňazí, viac referencií, viac prestíže, viac kontaktov. Je to ale naozaj tak?
Nikomu radosť z ocenení neberieme, veď tešiť sa je krásne. My sme však už roky dozadu pochopili, že toto nie je naša cesta.
Značky musia pochopiť, že ak chcú pretrvať, musia svoju pozornosť obrátiť na zákazníkov.
Viete, ako sa hovorí. Ak chcete Boha rozosmiať, povedzte mu o vašich plánoch. V roku 2020 sa teda nasmial až-až.
Hoci zotrvávame v rovnakých charakteroch a hodnotách, nestagnujeme v rovnakých myšlienkach.