11/2020
Každým zajtrajškom múdrejší ako včera
Abraham Lincoln raz riekol: „Necením si nikoho, kto dnes nie je múdrejší ako včera.“ No aby sme nehovorili iba o múdrych hlavách spoza Atlantiku, zacitujme aj Milana Rastislava Štefánika: „Nech každý z nás je dnes lepší, ako bol včera a vlasť naša bude veľká a slávna.“ A čo na to my v Marketingeri?
Presne tak, páni!
Hoci zotrvávame v rovnakých charakteroch a hodnotách, nestagnujeme v rovnakých myšlienkach. Nelipneme na tom, že máme roky skúseností, lebo chápeme, že je to žalostne málo, ak nenapredujeme vo sfére našich vedomostí. Učíme sa na vlastných chybách a denne poukazujeme na nesprávne rozhodnutia, ktoré sme učinili včera. A v nasledujúci deň to skúšame inak a lepšie. Aj v tom spočíva náš progres.
No a pokiaľ nás čítate dlhšiu dobu, vývoj môžete pozorovať aj v tom, čo a ako píšeme. Čím sme prispeli v novembri 2020?
Hlava nášho PPC oddelenia Marek sa kriticky zamyslel nad tým, komu a prečo by ste mali zveriť do rúk správu vašich kampaní. Čo rozhodne nevedie k lacnej propagácii našich služieb, ale skôr k dôležitým myšlienkam, ktoré vám môžu ušetriť kopec starostí.
Frondend developer Viktor vo svojom článku pre programátorov píše o tom, ako vyvíjal svoju optimálnu metódu štýlovania webstránok. Ak vás zaujíma, čo znamená spojenie „štýluj ako Marketinger”, určite si na jeho text kliknite.
V neposlednom rade prispel na Free Times aj náš tímlíder Janči, ktorý vo svojich myšlienkach prechádza od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy. Ako je možné, že zatiaľ čo niektoré tímy napredujú šialeným tempom, iné stagnujú? Aj to sa dočítate v našom online magazíne.
Prajeme vám teda, aby ste i vďaka našim článkom boli dnes múdrejšími, ako ste boli včera.