07/2020

Mravčia práca v marketingu

Predstavy ľudí o práci v reklame a marketingu sú rôzne. Často však skĺzajú k tomu, že ide predovšetkým o kreatívnu prácu, tvorbu kampaní, reklám, zábavu.

Áno, patrí to k tomu. No nie je to ani zďaleka všetko.

V Marketingeri do značnej miery pracujeme na veciach, o ktorých vie málokto (teda okrem nás a klienta). Pracujeme na nich roky, vytrvalo, dôsledne a výsledky sa často dostavia až po dlhšom čase. Či už ide o automatizáciu a prácu s nástrojom Exponea, ktorou pomáhame e-shopom rásť a budovať si lepšie vzťahy so zákazníkmi. Alebo je to písanie článkov na blogy a magazíny klientov, ktoré sa stávajú viditeľnými až po mesiacoch kvalitného písania.

A práve to sú oblasti, o ktorých vám tento mesiac chceme povedať viac. Tá mravčia práca, ktorú v agentúre vykonávame a z dlhodobého hľadiska prináša výborné výsledky, hoci ju nemôžete vidieť na billboardoch.

Kolega Vlado, ktorý u nás zodpovedá za Exponea automation tím, vám porozpráva príbeh o tom, ako sme s online optikou eyerim od nuly budovali dnes už vytestované a vyzreté procesy v oblasti e-mailingu a automatizácie. Z automation tímu sa k nemu pridá aj Kubo, ktorý vám na príklade dlhoročnej spolupráce s e-shopom Dedoles priblíži tému rozširovania a využívania e-mailovej databázy. A naša copywriterka Naty vám opíše, ako vyzerá novinárska práca v digitálnej agentúre Marketinger.

Dúfame, že si aj z júlového vydania Free Times odnesiete niekoľko podnetných myšlienok. Prajeme vám pohodové čítanie.