V Marketingeri pôsobím na pozícii PPC špecialistu. Na starostli mám všetky platené reklamné kampane našich klientov. Každú jednu z nich beriem ako moju vlastnú, a preto sa snažím, aby z financií, ktoré klient investuje do reklamy, vyťažil maximum.
Suché dokumenty s tabuľkami a grafmi nestačia. Pri reportovaní si vopred určite ciele a metriky, ktoré budete sledovať.
Ak sa neviete rozhodnúť, či vaše kampane outsourcujete agentúre alebo freelancerovi, tento článok je tu pre vás.
Počet bannerových reklám za uplynulých 20 rokov zaznamenal obrovský nárast. Miera prekliknutia, žiaľ, nie.
Vedeli ste, že Nákupy Google majú zhruba o 30 % vyššiu mieru konverzie ako textové reklamy? Ukážem vám, ako si ich nastavíte.
Máte niekedy pocit, že niekto sleduje každý krok, ktorý spravíte online? Don't worry, zrejme ide o remarketing.
Veľmi záleží aj na tom, ako vašu kampaň uchopíte predtým, ako ju vôbec začnete nastavovať.
Použitím reklamných rozšírení v Google AdWords môžete dosiahnuť, že vaše reklamné inzeráty budú zaberať väčší priestor.
Prečo vo vyhľadávači nevidím svoju PPC reklamu, aj keď som do Google zadal kľúčové slová, na ktoré inzerujem?
Ako môžete využiť Gmail pre svoju vlastnú propagáciu? V tomto článku nájdete podrobný postup.