Marketinger Showtime 2021: Tieto weby vznikali počas apokalypsy
Marketinger Showtime 2021: Tieto weby vznikali počas apokalypsy
V nadväznosti na tradície vám opäť predstavím práce, na ktorých sme si zodrali nejaké tie mozgové bunky. A či už to bolo vplyvom dlhých analýz, korony, workshopov alebo našej puntičkárskej roboty, všetko nakoniec dobre dopadlo.
Moje kolegyne a kolegovia už obsahovú časť spracovali v podobe prípadoviek, ktoré postupne zverejňujeme v novej sekcii nášho webu Hard Times.
Mne už teda zostáva jednoduchšia práca, a to ukázať vám projekty, ktoré vznikali viac ako rok a ktoré neustále vylepšujeme. Takže poďme na to.
Funkčný a dizajnovo vyladený e-shop pre Velvesa.sk
Tento nenápadný e-shop, ktorý spája komunity masérok a masérov vo viacerých štátoch Európy, sme si obľúbili hneď od začiatku. Férový prístup zo strany klienta nás motivoval k vytvoreniu funkčného a dizajnovo vyladeného e-commerce projektu.
Okrem samotného webu pribudol aj magazín či kreatívna produktová kampaň.
Vizuálne štýly určené pre e-shop Velvesa
Toto je Krava. Krava&Company
100 % dôvera zo strany klienta a 120 % výkon z našej strany. Takto by sa dala opísať práca pre lokálneho producenta hovädzieho mäsa, ktorý robí všetko tak, ako má byť.
Marketinger pri takýchto výzvach nezaostáva a prezentačný web pre Krava&Company spúšťa o desiatej večer, ako keby bol jeho vlastný.
Vizuálne štýly webu Krava&Company
Mikroweb Sunshine Vege pre Grotto
Pri tvorbe tejto mikrostránky si spievali kampaňový track snáď aj susedia na Liptovskej v Bratislave. Jednoduchá stránka s jednoduchými animáciami splnila všetky požiadavky webu určeného na produktovú kampaň pre nové vegánske sendviče od Grotto.
A výsledok? Tak ten vyzerá takto.
Tieto vizuálne štýly sme použili pri tvorbe novej mikrostránky
Gigaweb pre najväčšiu sieť realitiek na Slovensku
Spolupráca s manželmi Patákovcami bola postavená na nekončiacich výskumoch a rozhovoroch. Zmenu obchodného modelu spoločnosti sme pretavili do vylepšenej značky aj prostredníctvom nového webu.
Pre profíkov, ku ktorým DirectReal bez pochýb patrí, vždy radi pracujeme.
Web, na ktorého spustení klient usilovne pracuje, bude vyzerať takto.
Vizuálne štýly webu pre klienta DirectReal
Redizajn značky CRH na Danucem
Zmena webu je pre značku vždy proces, ktorý bolí. Niekedy viac, niekedy menej. Paradoxne pri obrovskej spoločnosti CRH, ktorá zmenila značku na Danucem, to bolelo najmenej.
Nový web pre novú značku sme pripravili expresne rýchlo vzhľadom na interné procesy a projektové plánovanie u klienta.
Vizuálne štýly pre Danucem
Redizajn webu Grotto
Pracovať na novej webstránke pre Grotto bol skrátka pôžitok. Pôžitok z plnej chuti a skvelých vizuálov. Špecifikom prezentačných, alebo ak chcete aj katalógových webov pre výrobné firmy je totižto produktové fotenie.
Vďaka nemu vylepšujeme nielen prezentáciu produktu a samotnej značky, ale pomáhame tak aj obchodnému tímu na strane klienta. Win-win, a to nás nesmierne teší.
Vizuálne štýly použité pri redizajne Grotto webu
To by bolo nateraz všetko. Do článku sa zatiaľ nezmestili ďalšie zaujímavé značky a pripravované e-commerce alebo kampaňové webstránky, na ktorých aktuálne pracujeme.
Keď ale nadíde správny čas, povieme vám viac aj o nich. Dovtedy sledujte našu prácu na spomínanom Hard Times. Práve tam začneme časom pridávať aj kratšie formáty, v ktorých vám predstavíme konkrétnejšie postupy, ktoré pri práci uplatňujeme. Stay tuned.