Marketinger Showtime 2019: Máme za sebou rok plný kreativity, dizajnu a komplexných projektov
Marketinger Showtime 2019: Máme za sebou rok plný kreativity, dizajnu a komplexných projektov
Na začiatku roku 2019 ste mali možnosť prečítať si náš článok o vybraných webových referenciách, ku ktorému sme sa rozhodli urobiť pokračovanie. Nebol by to ale Marketinger, keby sme sa nesnažili posunúť naše vedomosti a skills na novú, lepšiu úroveň. A tak, po náročnom roku, po posilnení copywriterského a dizajnérského tímu, vám opäť prinášame skrolovačku našich prác.
Freeland sme zmenili na Contally
B2B spoločnosť, ktorá má jedinečné zameranie, bohatú históriu, a ktorej vedenie má odvahu na zmenu. Zmenu všetkého. V tomto projekte sme sa vyhrali, ale aj vytrápili s namingom, brandingom a vizuálmi od loga cez vizuálnu identitu až po webstránku. Výsledok polročnej práce však funguje výborne, posúďte sami.
Contally: Logotype 1
Contally: Logotype 2
Contally: Logotype 3
Contally: Brand touchpoints
Contally: Vizitka
Contally: Zápisník
Contally: Merch
Contally: Outdoor 1
Contally: Outdoor 2
Contally: Outdoor 3
Contally: Outdoor 4
Kampaň a web pre Habitat for Humanity: Jedným ťahom
Málokedy sa agentúre naskytne príležitosť pracovať na projekte, ktorého morálny rozmer zatieni akékoľvek diskusie o počtoch kliknutí, konverzných pomeroch alebo ziskoch. Výnimočná myšlienka si vyžaduje výnimočné spracovanie.
Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou osvety o problémoch, ktoré si bežný človek žijúci na Slovensku, často nedokáže ani len predstaviť. Niekedy môžete pomôcť jedným slovom, jediným činom. My sme to urobili jedným ťahom.
Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 1
Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 2
Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 3
Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 4
Habitat for Humanity: Website
Web Dustcontrol
Projekty spojené so znečistením ovzdušia nás prenasledujú už tretí rok po sebe, a tak po Chernobylskej rádioaktivite a ultrazvukových čističkách prichádza na rad pomoc pre fabriky a ich zamestnancov.
Jednoduchá myšlienka, ktorej spracovanie do vizuálnej podoby dalo zabrať nielen našim dizajnérom.
Dustcontrol: Website 1
Dustcontrol: Website 2
Finančná zrada
Spoločnosť Wealth Effect Management, to nie sú len špičkoví odborníci vo financiách. V prvom rade im záleží na morálke vo finančnom poradenstve na Slovensku. Vďaka ich iniciatíve a presvedčeniu sa dnes už ktokoľvek môže anonymne pýtať online na otázky z celého spektra finančného trhu. Zadarmo. Zvyčajne netendrujeme, no toto sme chceli robiť my.
Finančná zrada: Logotype 1
Finančná zrada: Logotype 2
Finančná zrada: Logotype 3
Finančná zrada: Social media 1
Finančná zrada: Social media 2
Finančná zrada: Brand vizuál 1
Finančná zrada: Brand vizuál 2
Finančná zrada: Kampaňový vizuál 1
Finančná zrada: Kampaňový vizuál 2
Vianočná kampaň pre klenotníctvo Valentína
“Čo poviete šperkom na Vianoce, pretrvá na celý život.” Tak znie slogan kampane pre známe bratislavské klenotníctvo. Kampaň zameraná na rôzne cieľové skupiny, oku lahodiace vizuály a citlivo písané texty. Z bohatej ponuky produktov si vybral naozaj každý.
Klenotníctvo Valentina: Social media 1
Klenotníctvo Valentina: Social media 2
Klenotníctvo Valentina: Social media 3
Jesenná kampaň pre Dubaj.sk
Chceli by ste tráviť zimu v upršanom studenom počasí alebo v luxusnom hoteli Atlantis The Palm v Dubaji?
Cestovná kancelária Dubaj.sk už 30 rokov ponúka špičkové hotely a dovolenky aj pre tých najnáročnejších cestovateľov. Z reality do rozprávky môžete vycestovať aj vy, a to už na pár kliknutí.
Dubaj.sk: Kampaňový vizuál
Dubaj.sk: Outdoor
Dubaj.sk: Social media 1
Dubaj.sk: Social media 2
Dubaj.sk: Social media 3
Letná kampaň pre Fructop: Samozberjablk.sk
„V lete tohto roka by sme chceli predať aspoň 200 ton jabĺk.“ Takto znelo zadanie a zároveň KPI pre jablkový sad v Ostraticiach.
Tento projekt bol doslova prechádzkou jablkovým sadom. Kampaňová microsite priniesla svoje ovocie už v úvodnej fáze samozberu a majitelia sa tak mohli tešiť z vysokej návštevnosti. Za pár týždňov prišiel oznam: “Je vypredané”.
Fructop: Kampaňový vizuál 1
Fructop: Kampaňový vizuál 2
Fructop: Kampaňový vizuál 3
Fructop: Outdoor
Fructop: Website
Zapletky.sk: Obsahová stratégia a online magazín pre Mimib.sk
Galatnéria mimib.sk ponúka pletacie a háčkovacie priadze, kruhové ihlice a háčiky na háčkovanie, doplnky k háčkovaným zvieratkám amigurumi, ihlice na… ok dosť, už som z toho popletený. Vytváranie obsahu a stratégie, to nám ide.
V tomto prípade sme šli ešte o kúsok ďalej a okrem názvu a obsahu online magazínu sme navrhli aj merch a darčekové predmety. Potešili sme nielen majiteľov, ale aj lojálne zákazníčky.
Mimib: Magazín Zápletky
Mimib: Typografia 1
Mimib: Typografia 2
Mimib: Typografia 3
Mimib: Typografia 4
Mimib: Merch 1
Mimib: Merch 2
Mimib: Merch 3
Mimib: Merch 4
Pokračovanie nabudúce
Ste takmer na konci. Mnoho projektov, na ktorých sme pracovali, ešte nemôžeme zverejniť, no už teraz môžem s určitosťou povedať, že sa je na čo tešiť.
Zameranie na komplexné projekty nás baví stále viac a po rokoch máme konečne v portfóliu aj zopár outdoorov, za čo sme úprimne vďační.
V prvom rade však patrí najväčšia vďaka našim (mojim) Marketingers. Vašu usilovnosť, odhodlanie a profesionalitu môže prekonať len to, akými ste skvelými ľuďmi.
PS: Prajem úspešný a vyduchcený rok 2020.