09/2018
Marketinger prichádza s novým brandom
Nevidíme zmysel v tom dávať na náš web tuctové články len preto, aby sme ho zaplnili „kvalitným kontentom“. Keď nás však vo voľnom čase kopne káva a dostaneme chuť posunúť vám naše názory či podrobné know-how, ideme do toho. Náš obsah sme zhrnuli v dvoch slovách – Free Times. A toto je naša prvá oficiálna titulka. Samozrejme, tým sa to nekončí, ale len začína.
Pretože už teraz si môžete prečítať tri články, ktoré vychádzajú najmä zo skúseností našich kolegov. Konkrétne je to výber zdrojov s free fontami, navyše aj s diakritikou, ktoré pre vás spísal dizajnér Lukáš. Skvelé, čo poviete?
Za ním nasleduje špecialista na automatizáciu Jakub, ktorý poradí, ako urobiť z pop-up okien menej otravné, no účinné fíčurky. A napokon nezabúdame ani na account manažéra Vlada. Ten vo svojom texte upozorňuje na metriky v Google Analytics, ktorým by mali e-shopy venovať viac pozornosti. Veríme, že práve aj tieto články pomôžu posúvať váš biznis na vyšší level.
Prajeme vám príjemné čítanie.